Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

Maybe aku Sorry . . .

Kadang-II aku susah nak sebut ''sorry'' .
Walau aku tau memang aku yg salah .
mcm tadi , aku marah dia ,
aku cume nk dia bagi aku masa utk bersorangan ..
aku nk pkirkan sesuatu utk HariJadi dia ,
tarikh da dekat tp aku ta buad ape-II persediaan lansung ..

Lepas marah tadi aku feeling so ''sorry'' .
sbb aku buat mcm dia ni anak patung ,
tkde prasaan ,
aku mcm buli-II dia ,
marah-II sampai dia kecik aty .

Ni bukan ptame kali aku marah dia , tp slalu ,
slalu marah dia tp tak slalu mintak ''sorry'' kat dia ..
munkin sebab egois , mnkin sbb aty aku keras ,,

Arhh !! pape je arh !!
2 Dec nnti aku akan buad dia hapy , and aku akan mntak sorry butul-II kat dia ...
harap-II dia tak kicik aty lgi ,
harap-II jugak aku takan marah dia lgii~

japp , , slalu nyer lepas marah muka dia cute tau . ~,~
#heheee~
TS-PhotoPetik