Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

EAP

EAP tu ape ?
EAP tu ABC lerr ^__^  .
da 2 mnggu masok EAP
Engineering Apprentiship Program .

ni HA geng EAP aku ,
tak jadi 1Malaysia sebab tkde kaum india .

yg nsem lagi macho ,
yg comey lagi ayu ,
jika ade sila tego ,
InsyaAllah kan kita betemu .



ni la EAP ,
dah sebati gan binatang ni smua . (:

GoldenLian - BlackShot

jeng jeng jeeeng ,
itu ari maen BS lagi ,
ni kali gan keng kwan .

tengok to , si muhaimin a.k.a. shadowwalkerxz
dan lokman a.k.a. seekerbloog
kene buly with GoldenLian .
kwang kwang kwang , kantoi korg tak pro .

ni mode SD-Infinity .
muhaimin nak men mode nie ,
amek kau kene buly lgi .
see that ? partner aku ade .
atif a.k.a. perogolpembunuh .

gmba ni saje je masok ,
dapat promotion .
kenaikan pangkat la konon nyerr .






posing posiiing~
cover pro semuaaa . . . .
#first photoshot semua kene tembak '==


#bagi mereka yg berminat bermain bs bersama invite la aku ye ,
^_^

BLACKSHOT

ade free time ? BS jom ?


yang GoldenLian tu aku ,
yg kulit itam bekarat tu sahabat aku punyer ,
jadi partner dalam bs .

aku tak pro pon ,
kalau tak pecaya jom bs dgn aku ,
rifle bule sniper bule , ape pon bole .
lgpon baru je sarjan ni .

blackshot . (:
TS-PhotoPetik