Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

GEWAJO

 19 MEI 2012 di BandaRaya JohorBahru ade program Gerak Wajadiri Johor (GEWAJO) sempena himpunan Belia Iskandar . patot nyer GEWAJO ni dibuat taon lepas , tp taon ni baru bekesempatan , ape itu GEWAJO ? haha , GEWAJO ini adelah gabungan gerakkan daripada 14 Seni Mempertahankan Diri seluruh Johor .,=Walaupun GEWAJO daripda 14 Martial Art tp ade perguruan yg lain turut serta mase tu. Mcm mcm ade , silat melayu , taekwando , aikido , wushu , silambam , jawa , helang putih , mcm2 lgi lah ..


Jum tengok gmba pulak ! bosan la asyik nk membaceee je kan.


sedih lapa sangat ! sampai gigit2 kuku :D

ni mesti kes tak ckup tido nii~ mcm mat gian da aku tengok

no coment , malu malu meo0w je ni

Cikgu Zul dan anak buahnya 

ini smua anak murid C.Zul dari gelanggang Kelapa Sawit

wah rajin Abg Min tunjuk ajar 

Generasi muda harapan Negara

Cikgu Zul (:

sungguh2 belatih (:

Abg Asyraf yg Nyata pun berkongsi Ilmu (:

pameran senjata , sikit aje senjata ni sbb
meje pon satu je dapat

Ouh Lian tak sabar nk main parang

nih barisan hadapan skali


program tak habis lagi tp sempat begambar ek ^__^
bukan men lagi biler bgmbar kan


Mayat Hidup dan Lian Emas
#main santaii , tak blatih pon
#ade A'a EAP kat khemah tu
ini lah DataranBandaRaya Johor Bahru


ini lah dia pemandagan disana , seramai 1000 org lau ta silap


















tahun 2008 ade program serupa mcm ni , tp dikenali sebagai RMA , mase tu aku terjumpa seorg budak bernama TiaraSyafiqa , lain kali jela aku crite pasal dia k (:
TS-PhotoPetik