Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

Makan Makan Terakhir

Hello Hai Semua !! korunk tahu tak selama kami di EAP Prof. Madya Dr. Asri dan anakNya Cik Niza selalu blanje kita makan , bab makan2 ni mmg slalu la , tp tak lupe jugak Pak Jenal yg belanja kami makn di rumah nya , bnyak makanan dan sedap2 pulak tuh !! yg tak dapat aku lupekan makan roti canai kat kedai paling sedap pilihan Dr.Asri , Beliau jugak yg blanje , fuhh ! kari daging dia mMMmmM !! stakat 3keping roti kosong mmg tak ckup bagi badan kecik mcm aku nih ! tp post kali ni ialah makan2 kat pejabat Dr.Asri , last kita dapat mkn bersama sama mcm ni , Entah biler la lagi .

Mweehehee , ni aku mkn , sikit je aku mkn .

tak sampai 5mnit kemudian ni je yg tinggal (:
sedap tuu !!!
tengok Yassin makan Rileks jea ,

wah brape bnya CikNiza makan nih !?


A'a berdiri kat situ mcm dy
yg blanje makan je kan :P
Ha tengok ! manje kan ?!
kita mmg 1Family (:

En.Mat , lecture Civil Engineering kami ,
dy tgh calling2 dgn seorg Dato' tuu~

Kauthar dan Toh tak lepas peluang
 begamba dgn Haji Hisyam 
dah kenyang makan rewang la apa lagi !
kasi bersih ! tp 1 balang kita bawak balek khas utk Pa'an
sebab dia Puasa (:

cukup 1Keluarga bahagia , 18EAPians with PakJenal
aku yg ke 19 , aku tkde sebab aku petik gmba ^__^

Haa !! yg nih aku , aku dan PakJenal !
Gmba aku mmg special skit , berdua ja 
miss him ^__^

next entry gonna be about PakJenal Plak okeh !!
His a Legend in EAP too !!


TS-PhotoPetik