Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

TS - Tiara Syafiqa

Hello Hai Semua , TS? ape tuh TS? mweheee~
     aku nk cer skit tentang seorg ni , name dia Tiara Syafiqa --->





Ha ni dia teman hidup aku, cntik kan ? Dia sorg je teman aku,second after fmly first before kawan, Tiara ni slalu dirindui aku, dia sngat menarik perhatian aku, makin lame aku tengok dia makin cantik rasenye, aku tersenyum biler tngok gmba dia ni.
                                                                                                          Cantek kan --->>
Dia kata dia tak cntik sbb bnyak jrawat kt muka,awak..hati kalau dah syg wajah awak bukan halangan utk kte bahgie tau. Bagi sy, awak tetap cntiik, org lain pon kate cantiik. Bukan nk sedapkan hati, tp mmg betul awak cntiik, ramai org suke awak, tp untunglah sy yg dpt awak en . kekekekke :D









Aku berjumpa dgn dia pada tahun 2008 , pade mase tu ade program dikenali RMA, tp.. mase tu aku tak pandang pun kat dia sebab aku berumur 14tahun manakala dia baru je 12tahun , kire masih adik2 la kan,
tp pertemuan kedua kita di masai pd 2010 , aku mule terpikat dgn jelingan mate dia, HEHE , dan pada 29.7.2010 ialah tarikh dimana kita bersama sehingga hari ini dan harihari seterusnya kita kan trus bersama , 
first gmba aku petik mase tu ,
aku suka gmba ni , LIKE LIKE
 aku baru je klua dgn dia, so ade la amek gmba dia , 
nih ade gmba dia skit, sikit je sbb tk lame pon kite lepak.
Manis dia senyum , ^__^
























hey kawan,
TS tu actually not stand for Tiara Syafiqa ,
tp TiaraSyafiq,buang A blakang skali :D
kalau di Twitter, ade yg kenal aku sbgai
TS-PhotoPetik, sebab aku suka petik gmba (:
Beby buat muke kiut !! >_<
Caiir aku~

tengok dia jeling lagiee~



















trus trang aku bahgia bersama dia ,
dah nk masok 2tahun aku bersama dia ,
ya baru 2thun , aku harap aku dan dia kekal slamenye ,
dia ade bagi 1 ayat ni , buat aku setia kat dia 
"saya awak punyer , awak saya punyer"
sweet ? mmg TS sweet ,walaupun kekadang dia guraw kasar,
dia slalu jugak bully aku , tp tu hnye buat aku
btambah syg kat dia ,



Tiara seorg yg manjee~
kuat mrajuk~ gurauan dia kasar~
pandai pikat hati aku~ aku tkleh mrajuk biler bsame dia~
dia suka aku bawak dia klua jln2 , shopin , makan ,
kdang2 aku smpai ta larat nk jln shopin gan dia , 
tp tkpe , yg penting kita bhgia ^__^



merpati putih terbang mlayang,
jgn dekat wahai si kumbang,
marilah kasihku marilah syg,
cinta aku tak pernah hilang,

SAP , ASP .
TS-PhotoPEtik

TS-PhotoPetik