Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

Hye Kau !! :D

Tadi aku bukak blog sorg insan ini , then bace punyer bace punyer lah bace jumpe la ape yg dia taip ni , mcm best pulak ayat kat bawah tu , so dalam keboosanan ini , ape salah nyer kalau aku reply en .

FAA :
andai hati ini sudah mati ,
tk perlu kau hidupkan lagi .
kerna semuanya sudah pasti ,
tertutup dan tersimpul mati ;') .

LE :
jgn enkau jgn pergi ,
aku disini masih menantie .
hati ku ini masih merindui ,
hnya kepada dikau wahai flapie . 
^oo^

LE :
datang aku dari Nibung ,
kau dan aku slalu bertembung ,
wahai laksmana whai temengung ,
harap hatinya tak tersinggung . 
:D

LE :
dulu kau menanam padi ,
kini aku sendiri lgi ,
hnya engkau didalam hati ,
kembali sunyi dan sepi .

arh ! kalau dia nmpak pandai2 la dia jawab , aku saje je memain kt sini , tak kacau sesape pun kan , tak aku berniat untuk menujukan kpd sesapa , hnya sekadar memerah otak di pagi buta. . Tunaikan yg wajib , dan jom kita bersenam utk kesihatan . ^__^ 
o0uh ya , sweet nyerr kau , kekekekekekke :P
TS-PhotoPetik