Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

It's Mo0urniing~

Go0D Mo0uRniiNg~~
            Today is SATUday .. sungguh pagi pagi aku dah bagun .. pagi2 buta smalam cm biase layan BS kat SkyWay , then pagi ni plan nk g skola , ade hari koko ade gerai gerai ade de je , then nk kene g SMK Seri Alam 2 , trainiing~ pieeweeeeit~
             Tapi kawan aku tu ta bgun !! What The Fish ?! He Thumbs Up when i say 9O'clock at rumah aku . Thumbs Up kau ta bagun lagi biler aku dtg rumah kau , abseloutely u r gile ^__^ . cancel go to school jumpe mymo de elmo . tkpe , maybe mnggu depan bole jumpa mymo de elmo .
               Petang ni ape mcm ? Jum Hebuh kat Angsana JB? tak dapat ku bayangkan betape sempit nyer tempat tu , takpe ,, Hakuna Matata . Datang sana amek gmba balek la ^__^ .


By The Way ..
125Jek yellow white , 
comeyl ?
not mine ofcourse (:
saje share gmba 
mane tau korang nmpak , 
jgn smbong nk tegur la kan ^__^

TS-PhotoPetik