Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

Lembu Legend

minggu lepas aku balek solok kat Melake,dalam krete pusing2 kat sane ade laa lembulembu melintas ,
dengan sukacitanyer aku ambik la gmba lembu, bagi mreka yg tak kenal lembu lagi kan. 
Dulu kt solok ade sekor lembu legend nie , nama dia Kolat , lembu yg manje gan atok aku .
mase Kolat masih kecik lgi en, atok slalu dokong dia,
tp bila dah besa, dy letak dua kaki dia kat atas bahu atok aku biler atok aku berdiri depan dia.
yella, tkleh nk dokong lagi een~





tkde motif tertentu actually utk post kali ni , saje je nk mengingatkan korang tentang rupa
lembu sebenar yg kita slalu makan . :D nama blog lembu takkan tak post pasal lembu kan. 

TS-PhotoPetik