Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

Carik Kain jum ?

aaarrrrrrrhh !! aaaarrrh arrrrrhh !!!! aaagegegegegegege !!
saje je jerti2 :D
hello hai semua , 16July lepas abg sedare aku Emy kokapxz ajak aku ke ledang utk carik kain ,tak-tak, bukan kain nk buad baju raye larh,,kain utk buad seat cover, so aku pon follow lah Emy kokapxz dan isterinya yg tersayang dan kawan nya dari johor en.haikal..*sorila kalau salah spell name tu :D
kol 9 aku da bagun mandi and sarap roti 2keping, pastu siap2 nsem2 smart2 macho2, ;)
dalam 10.20 pagi gitu gerak larh ke sane .

haa~yg tuh cik , yg tuh !!

Senyuum~ dah jumpa kain yg dicari cari 

tu la beli lagi bnyak2, kan da kosong kocek tu :p

ni baru 1 gulung , esok ada lagie~



dah jumpa kain terus naik ke Melaka plak tu , yeah cuti2 Malaysia kat Melake kejap, saje jejalaan~ bukan selalu en dapat jejalan nie,,aku follow ajeaa~ tak kemana pon sebab hari dah petang, so kita ke Mahkota Parade and sbelah dia Dataran Pahlawan , abih tu amek gmba kejap kat ketapi sungai lukut tu.

carik ape agak nyer ekk..

ni ha keretapi sungai lukut kat mlake .

after that kita trus turun ke jb utk hantar aku pulang , pastuh diorg smua trus masok Singaporee~
per? ape pe pe per? aku tak tido terus la , after 15mnit gitu alep pala n muhd nur dtg ruma aku, layan lah to Ahmad Khan , pastu layan plak ke Sky Way,, hambiik! 1Day keluar, dari 10.20 sampai 5pagi baru balek.

korunk tau? tak tau en , bia aku kasi tau..
Alep Pala ade mencadangkan ke Desaru , Muhd Nur plak cadang naik kreta , aku plak cadang pegy paling kurang 2 kereta , tp si Nadia Babat kata tunda , sebab aper ? ntah la ,aku pon ta sure , jawapan nyer lepas raya nnti la ke Desaru tuu~

Mymo de Elmo da terbace pasal dy,
dy kata aku kedekut sbb tanak kasi pinjam cmre aku :P
TS-PhotoPetik