Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

First Ramadhan

Hello Haii Shamuo0o~
First Ramadhan berbuka kat rumah jea,
masak nasik loo0omaaak~ pieweeit , sodap tuh !! sedare aku ade dtg secara tibe tibe dan mengejutkan di petang hari , , , yeah more the fun la buka ramai2 kan ? first ramadhan aku tkde masalah lah , tkde merungut kelaparan or pape , kita diajar utk besabar kan , (: .. aku rasa Bulan Ramadhan tahun ni lebih bermakna bagi diri aku , so ambil kesempatan disni utk mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan dan selamat berpuasa kepada semua umat Islam~ adik2 jgn tinggal pose tau ,, nnti tak dpt raya ;)


yeaah,, berbuka la dgn kurma , ikut Rasulullah.

Fuu~ Ayyaaaam~ baham seketui , Aaauumm !!

'
Baham seketui tinggal pun seketui jak o.0




jehyeaah !! bab bab air meh aku settle , sedap tau .

actually aku bgun petang , coz pagi sbelum nyer sepatot nya main futsal,tp takjadi , so aku dan Mayat Hidup dan Mr.Aizat dan Haha Reez pegy Restoran Ahmad Khan (RAK).. yeah kedai ni ckup popular . pegy sane online smbil minum dan makan , kira sahur la jugak , coz da pagi buta time to , menyebabkan aku bgun sangat lewat, bgun ptg , aku g setia indaaah~ rumah pakcik aku tu la , plan nk pasang lampu , yeap lepas ni cantik lah rumah tu di hiasi lampu warna hijau dan kuning , melambangkan Islam (:

so..nnti aku cer skit aku pasang lelampu kt Setia Indah tu okkeey~ 
Selamat Berpuasa Semuo0o~ (:
TS-PhotoPetik