Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

Panglima Juara !!

mo0o0o~
5Tahun berturut turut Panglima SMKPJ menjadi johan .
proud to be in green (:
aku n mayat hidup g skola tu ,
saje je , sbagai guru sandara gitu .
pagi2 lagi aku udah sampai tau ,

cer nenguk skit gmba2 yg ade kayyh~

meh cuap meyyh,bukak molot,, aaaa~

haha , ni la rumah perkasa , comel kan . 

ini dia cikgu sandaran pada hati itu

see ?! it's daging lembu's !! mo0o~

daging lembu utk lembu.blogspot.com

yg tgh tu mmg interframe je ^__^

aku nk tengok acara balapan diorg ni sebok je kan

itu dia, from left
Mayat hidup , Ustazah Mia , LianEmas

nmpak ? rumah sukan len takda capai 300 pon tau ;)
yeah, panji PBSM ditebang JPAM,
kini bendera JPAM berkibar megah seyh~

kayhh hari yg memenatkan aku, walaupun aku tak join acara ape pon,
tapi sbagai guru sandaran memang memenatkan .

sori Vid Maniq-II SG aku tak dpt upload.
it's too huge :D

TS-PhotoPetik