Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

Habbo lah pullaaak~

ngeee~ 
nak raye daaa~ kejap je kan bulan puasa ? 
geng, itu hari aku on IMVU , pastu aku on Habbo.com plak , dah lamo gilo tak on habbo , dtg gilo on balek , ade kawan2 lagi , so kawan2 from habbo.com pon nk bagi ucapan raya..
ha bawah ni gmba diorg bagi ucapan , tengok la yeaa.~
o0uh ye..aku je yg tak bagi ucapan kan ? lupe la . '==

SupLembu !! haha..blog lembu , pemberi ucapan pon name SupLembu

T-Rex...simple dimple je kan ucapan dia ^__^

Isya .. dia ni paling susah nk bagi ucapan , busy dgn phone aje . mcm bisnes woman >.<

habbo.com ni la first aku dpt kawan2 Cyber.. pastu ade MS n FB , lame giler tak on, busy blja n keje en , tp biler ade free time baru aku on , 
so...esok dah raye .. aku pon nk kemas bilik nie , bobai . (:
eh korunk sahabat habbo , lepas ni aku jarang on da tau , start raya aku pon start busy :D
TS-PhotoPetik