Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

Karnival Nusajaya

Karnival Nusaya !! pieeweeeiiit~ smalam aku pegy Karnival Nusajaya with SiMaung..g berdua je , Leng tak jadi . Best tak Best tak? yg best tu ha diorg yg ikut suke parking kat tepi highway, kiri kanan diorg parking , suke suke je diorg parking gitu en , suke lettuw parking cmtuh. haha . mlalut sudah.

nmpak tu ? Karnival Nusajaya.. (:


1Impian Raikan Bersama


ramai org tapi selesa coz tempat nyer luas . tak lah sempit kan (:


haha..aku suka natang nie , nmpak tu dia wat gangnam . kekekekeke


The Eagle


lawa kan ? sape tak pegy mmg rugi lah . :p


Hormatilah Golongan Majoriti Bukan Perokok !!


aku mahu Bebas Asap Rokok


tuh dia!! nk dengar papa rock !!

wah Ramli Sarip ! aku tak tau plak Ramli Sarip pon datang kali nih , tak sie sie lah aku datang sejauh ni kan , walaupun parking susah nk dpt , jalan sesesak sesak nyerr~ tp RamliSarip menyerikan hari itu , 
Wa Caya Sama Lu~






syio0ok habisss~

wa minat gilar sama itu Ramli Sarip !



ha rakam gune bb , pastu terus upload ..

Kota Iskandar.

dah..pastuh balek arh , wat pe lgi en .. ni ha krete dari Nusajaya naik ke KL baru turun JB . 
rugi la kau leng coz tak ikot . mwehehehehe.. len kali kalau ade pegy lagi.. eh korunk..tak sabar nk konvoi to ledang lah kan (:
lalalalala~
TS-PhotoPetik