Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

mimpi mu indah mimpi ku merah

aku di skyway nie , trasa mabok di kepala . aphal nie~?? 
huii kwan, smalam aku mimpi dia, jelas kelihatan muke dia yg cntik tu..
tp sungguh merah pedas dihati, mimpi tu menunjukkan kebencian dy terhadap aku.

kenape dia mcm tu?
betul dia tanak lagi kat aku ?
betul ke dia ada orang lain ?
betul ke apa yg dia katakan ?
susah aku nk pecaya, smpai skrg aku dok rilek tunggu je, dan keras tegas hati aku katakan dia nak blaja, 
bgus jugk pilihan dia cm nie, so dy bole blajar tanpa risaukan aku kan.benar rindu aku stiap hari benar aku ingat kat dia stiap malam dan pagi, benar aku katakan aku kadang2 lemah bile dy tkde disisi.
orang kata, kalau kita tak berjaya dptkan sesuatu perkara itu, jgnlah kita berdoa agar org lain jugak tidak berjaya dapatkannya.
aku sentiasa harapkan dia kembali,tp kini tidak ku menghalang dia utk bahgia bersama siape juga .

arhh~ need a rest for my eyes.. susah da nak taip , nk tengok pc ni pon da susah , cm nk tumbang je nie ..
sori aku layan prasaan kali...

mimpi merah ku pedas berapi,
rindu senduku padamu kekasih,
pulang lah pada diriku ini,
kasih dan cintamu ku ketagih.
TS-PhotoPetik