Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

Gegambar Lelama Dedulu


heilo sahabat dan teman , tadi aku korek-korek folder dalam laptop nih , pastu terjumpa pulak 4 gmba nieee~~ meh share kt sini sikit ^__^

hahaa~ nih semua gmba gmba tahun tahun yang yang lepas lepas (:

Hoki!! ini la stick hoki aku, mase lawan aku share with nabil , so name aku and dia ade kat situ. 
2011

Atif Haziq Akmal dan aku, 
kat atas lori di plentong, baru lepas angkut kayu bakau, utk sekolah :)
2011

ha sape nih? nih Ain, lame gila gmba nih aku tak ingat bila? 
kat SKTPJ2, baru lepas persembahan kot..
haaisz~ mane dia skrg? lame gila ta contact.. (:

ini dia gmba aku berbaju sekolah .. semart en aku mase skola dulu :)
gmba ni pon tahun lepas, hari guru kot ?
2011

ade lagi tak ek gmba gmba lame .. ??? 
len kali jela korek-korek lagi, gntok da ni, pagi nnti keje lgi ..

TS-PhotoPetik