Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

Ke Pulau Singa bersama Myrza

21FEB2013
Ini Myrza..kawan aku mase sekolah dedulu dulu. Panjang galah dia ni,tak mcm aku ni,rendang aje..
Hari ini aku dan dia berDuet pegy Pulau Singa dgn tujuan sesuka hati .
sbelum masok dia dah cekik kaw kaw kat JB, kat rumah dah cekik kt ruma bini dia pon cekik gak.


Ini dalam bas.baru je masok
*candid photos

ha?? e'hem hem..Ini Bugis Street. Kat sini mcm-2 bju gerek-2 ade,
murah pon murah,bukan bju je,mcm-2 ade, ala mcm pasarborong pandan or seget gitu lah
Ya itu kedai LapanBelas EsEks.

No Smoking !! Fine 1000
No wonder people call it sa FINE City(Bandar Saman)

Dari JB lagi si Myrza ni tnyer aku pasal patong-2 nih.
Patong yg pegang surat kabar lah, warne purple la ape la..
rupe rupenyer kat sinii~
Depan ION ORCHARD.

Kitorang nak sambung pegy MarinaBay and tempat len,
tapi sane hujan so kitorang trus balek. Amek moto kat JB trus pegy AhmadKhan kat Permas..
Tengok tu dia meng cekik lagie~
kitorang akan pegy jejalan sane lgi.sape join nnti?
:D



TS-PhotoPetik