Lian Emas's Status : Selalu Merindu dan DiRindui

satu hari

Hari ini pulak Hari Rabu..suppose pegy gelanggang SMK Seri Alam 2. Sane ade gelanggang pagi and petang. Tapi kali ni dop pegy atas sebab aku meet Kakzie and AbgLan and MoonMarley daripada Singapura. Manekah Pergi..? pegy Jackle Skudai-Setia Teropika-Angsana-Pandan...1Day jejalan...
  5.30A.M. aku bagun sudah nye. Call punyer call punyer call Datin Wani akhirnya bgun jugak dia..Maybe dia tido terlajak coz tido lewat. Banyak koje coz siang nyer tu dia mrayap,padan muke demo :p... Aku meet Boss and the other's kat B.Point kat bandar tu, tinggalkan moto kat sane then nek krete jejalan. Sampai ke malam...lepas teman MoonMarley beli barang dia aku perasan jam tepat 8Malam..pergh!! I'm Late..!!!
  Late Kemanakah? gelanggang PIS lah, manekah lgie kan. Terus aku isi minyak piung piung balek ruma sepantas masa,balek mandi trus piung piung ke PIS. Then What.. lampu kat sane rosak, about 9.25Malam gitu baru ade lampu,itu tidak mengapa,,student pulak ramai tak turun....maybe banyak keje kot diorg tu. MayatHidup smpaii,,sbelum balek buat ulang kaji combet dgn dia...tetiba dah 11Malaaaaam~ 
  MayatHidup nak balek awal actually...after that trus balek...pe cer esok?? Aku dan Myrza akan ke SG.. jalan-2 kat sane saje-2... nite smua..gntok gilooool~
TS-PhotoPetik